sportlov för fulla muggar

Jag och en kär vän sitter och super till med coca-cola och pistagenötter. Mums!
Imorn åker vi till skolan och påbörjar lov-pluggandet. Underbart, right? Skulle inte tro det.

Men så går det när man sover bort lektionerna och reser bort en vecka utan ens planer på att plugga igen det man missar. Äh, tur man har lov att plugga igen det på.

Imorn ska jobba med samhällskunskapen och religion om jag hinner vilket jag antagligen kommer att göra eftersom det inte är så mycket alls kvar på samhällskunskapen. Duktig jag är, va? Usch, vad dålig jag känner mig. Tur som är går det bra för mig i bild/designen! Bild på Filurkatten och Lewis Carroll (han soms krev Alice i underlandet) kommer imorn. Får äntligen visa upp mina estetiska egenskaper! I en låda i skolan är det inte så många som lägger märke till den om man säger så.

Nog tjatat från mig! Vi höres, puss

Leave a comment